עומר אדם - אחי - זגורי אימפריה

חדשות ועדכונים שוטפים על זגורי אימפריה עונה 2: עומר אדם יבצע את שיר הנושא של זגורי אימפריה עונה שנייה, ויצא לצלם את הקליפ בבאר שבע.

הלהיט הבא של ישראל: עומר אדם יצא ביום שלישי לבאר שבע, כדי לצלם את הקליפ הרשמי לעונה החדשה של זגורי אימפריה שחוזרת אלינו בעונה שנייה כפי שעידכנו אתכם לראשונה בתאריך ה-03/02/2015.


עומר יבצע את שיר הנושא של העונה החדשה, אחרי שכזכור, בעונה הראשונה היה זה ליאור נרקיס שביצע את השיר "אני עף אלייך" יחד עם ישראל אטיאס (אביתר זגורי), וכבשו את כל ישראל עם השיר שייצג את הסדרה. בעונה החדשה, עומר אדם יהיה זה שיבצע את שיר הנושא לזגורים. עדכון: קבלו את השיר והקליפ המלא של עומר אדם לזגורי אימפריה - "אחי".


מילים:
נולדנו שנינו לאותו עולם של חום ואהבה - עולם מושלם. אני נזכר איך שהיינו משחקים כל ערב - שולחן הפך למחנה ומטאטא לחרב.

עכשיו מתגעגע אבל כבר לא אומר. ועל מה רבנו אני כבר לא זוכר. פעם עזרנו זה לזה להתבגר אז בוא וננסה להתגבר ונדבר. מה אתה אומר?

אחי – בוא ונשמח אחי – את המריבה נשכח אחי - תקרא לי אח אני - לך תמיד אסלח. נחזור הביתה כאחד, ברקע זוהר שר בדד ביחד לא נהיה לבד לעד.

לשנינו יש אותו שיער אותו חיוך עקום, אותו אופי ישר אז די עם המריבות רוצה אותך לראות בחגים באירועים בשבתות את החיים איתך לחיות. עכשיו מתגעגע אבל כבר לא אומר. על כל מה שרבו אני כבר לא זוכר.

אחי – בוא ונשמח אחי – את המריבה נשכח אחי - תקרא לי אח אני - לך תמיד אסלח. נחזור הביתה כאחד, ברקע זוהר שר בדד ביחד לא נהיה לבד לעד.

בתוך לבי, בזיכרוני, בנשמתי, אתה תמיד תהיה אתי, אתה שלי, אתה - אחי – בוא ונשמח אחי – את המריבה נשכח אחי - אתה לי אח אני - לך תמיד אסלח אחי.

בוא ונשמח אחי – את המריבה נשכח אחי - תקרא לי אח אני - לך תמיד אסלח. נחזור הביתה כאחד, ברקע זוהר שר בדד ביחד לא נהיה לבד לעד.

מילים: מאור זגורי. לחן: אסף צרויה ואבי אוחיון. עיבוד: תום כהן.

כל העדכונים, החדשות, הפרקים, ההצצות רק אצלנו באתר! עקבו אחרינו ותישארו מעודכנים תמיד.

15 תגובות:

  1. "חי בו נשמח אחי את המריבה נישכח" שיר מהמםםם

    השבמחק
  2. שיר ממש יפה !

    השבמחק
  3. שיר הכי מהמם שיש בעולם אני ממליצה לכולםםםם לשמוע אותו

    השבמחק
  4. אחלה סדרהההה

    השבמחק
  5. אני מתה על זגורי זגורי אימפריה

    השבמחק
  6. איזה מתיקנים אני זגורי והמשפחה שלנו התחילה עם הווחאה וההאק עוד מלפני שהם נולדו מזה החרא הזה

    השבמחק
  7. שיר מהמם

    השבמחק
  8. גם אני זגורי וגם המישפחה שלי היתחלנ עם האק לפני זה

    השבמחק
  9. שיר נדיר !!! (שיר של רון ביטון)

    השבמחק