זגורי אימפריה עונה 2 פרק 16


פרק חדש של זגורי אימפריה עונה 2 לצפייה ישירה סדרת הדרמה היומית החדשה שבמכרז עלילת זגורי אימפריה עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה נמצאת משפחה מבאר שבע, ברוכת ילדים, עצבים ואפילו כשפים, שנגררת למלחמה פנימית. הסדרה נפתחת כשאביאל חוזר לבית, אחרי שהוזעק על ידי סבו הגוסס. ברגעיו האחרונים, סוחט ממנו סבא פינטו נדר שיהפוך את חייו. בתום ההלוויה של הסב, מוטלת קללה נוראית על המשפחה ובראשם אביאל. מעכשיו, כל חלום שלא מתממש, כל מזל רע שקורה, הוא חלק מהקללה שיש להסירה מהר. הקרע המשפחתי הופך את השכונה לשדה קרב, רק שבסוף היום, האויבים חוזרים לישון באותו בית קטן בו הם חולקים את השירותים, המיטות, האוכל, החגים והשבתות. הקאסט כולל את השחקנים משה איבגי, עוז זהבי, נינט טייב, חן אמסלם, חוה אורטמן ועוד.

תקציר זגורי אימפריה עונה 2 פרק 16 (42): זגורי היא משפחה הכוללת הורים, שמונה ילדים וסבתא, המתגוררים בבית אחד ומחזיקים בפלאפל השכונתי. הם חתולי רחוב שיודעים איך להסתדר בכל מצב וחיים כמו מלכים, גם אם הם בקושי גומרים את החודש. אביאל, קצין מצטיין בתותחנים, שנשלח בנעוריו לפנימייה וניתק את הקשר עם המשפחה, נאלץ להישאר בבית בלחץ אימו ויויאן, שדורשת ממנו לקיים את הנדר ולהילחם בקללה. הישארתו של אביאל קורעת את הבית ומעמידה אותו בעימות מול אביו ואחותו. הנחמה היחידה שמוצא אביאל היא חידוש אהבת נעוריו הלא ממומשת עם ליזי.

44 תגובות:

  1. חולה עליכם אין עליכם מת על זגורי אימפריה

    השבמחק
  2. _ינזירה נכנסה למונית. נהג המונית לא הסיר את עיניו ממנה, ואמר: "יש לי משהו להגיד לך אבל אני לא רוצה לפגוע בך".

    "בני היקר", ענתה לו, "אתה לא יכול לפגוע בי. לאחר שנים כה רבות של נזירות כבר ראיתי ושמעתי כל כך הרבה שקשה לי להאמין שמשהו עוד יכול לפגוע בי".

    "טוב", אמר נהג המונית, "תמיד היתה לי פנטזיה לנשק נזירה".

    אמרה הנזירה, "אבל אתה חייב להיות רווק ואתה חייב להיות קתולי".

    "אין בעיה", אמר נהג המונית, "אני גם רווק וגם קתולי".

    "אם כך", אמרה הנזירה, "עצור במקום החשוך ההוא שבצד הדרך".

    הוא עצר היכן שהצביעה, והנזירה הגשימה לו את הפנטזיה בנשיקה לוהטת ומחשמלת.

    אבל כשחזרו לדרך פרץ הנהג פתאום בבכי.

    "סילחי לי, אחות", בכה הנהג. "שיקרתי. אני נשוי ואני יהודי".

    "זה בסדר", אמרה הנזירה, "קוראים לי איציק ואני בדרך למסיבת פורים".

    חג פורים שמח ��

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי

      מחק
    2. חחחחחחחחח

      מחק
  3. חחחחחחחחנקת אותי מצחוק

    השבמחק
  4. גם בארגנטינה רואים זגורי אימפריה אין עליכם

    השבמחק
  5. אני חושב שהם היו הומואים (אביר וחבר שלו לשעבר ) בגלל זה הוא הזיע וגם וחבר של מירי סליחה בעלה הוא חוספני והוא רוצה חתונה מהר מידי קדי להקחיש את זה שהוא הומו

    השבמחק
    תשובות
    1. תיאוריה סבירה, גם אני חשבתי על זה, אבל זגורי תמיד מפתיע

      מחק
    2. שהם חזרו מהצדיק הוא אמר שהוא ביקש ממנו להיגמל ממשהו...נראה לכם שזה מגברים ?

      מחק
    3. אולי כן יש בזה משהו..

      מחק
  6. אתר טוב!!

    השבמחק
  7. לא ידוע עם אביר הומו או לא כי הוא אמר שיש ילדה שהוא אוהב ולירן יוצא איתה והחר זה של מירי הומוווו משהו מפחיד

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהוא אמר את זה סתם או שאולי הוא יגלה את זה יותר מאוחר זה סדרה הכל יכול לקרות

      מחק
  8. בדוק אבל בדוווק היה פה איזה קומבצינה במכירה...

    השבמחק
  9. מה עם אבי??? הוא לא הומו? סתכלו שוב בפרק, תיראו איך הוא חייך כשהחבר של מירי רוקד!

    השבמחק
  10. ניראה לי פה כולכם הומים שאתה בודקים את כל זה !!

    השבמחק
  11. אין על האתר הזה

    השבמחק
  12. אני מאוהבת לירן שר מושלם מרוב שאתה שר בכיתי מרוב רגש

    השבמחק
  13. לירן הבן ז***
    כולם אומרים שאביר התעצבן בגלל שלירן עם גולי ושאביר הומו אבל התעצבן בגלל שבבר בעצמו הכניס את לירן ל"משפחה" ושלירן מקבל יחס יותר טוב ממנו ועוד בבית שלו ומההורים שלו (של אביר) . עם תסתכלו טוב , תראו שאביר מתעצבן מתי שבבר מנשק את לירן.
    נ.ב: אני יודע שקצת חפרתי אבל אני היחיד שהביא תאוריה הגיונית , ולא כמו כולם שישר קבעו שאביר ולירן גייז ;) מקווה שצדקתי ������ ביי!

    השבמחק
    תשובות
    1. לירן הוא עם אביגיל בשביל שאביר יקנא עם לא שמת לב וגם בנשיקה שלהם הוא לא זרם איתה בשיט

      מחק
  14. סידרה משעשעת ביותר.ותעשו טובה הילד שר איום ונורא.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכים

      מחק
    2. חחחח חיי בסרט.. לילד יש קול מדהים

      מחק
    3. תיקון בוכה איום ונורא....אבל בסדר בקהילה הכהה הוא ״תותח״

      מחק
    4. אביר מאוהב בגולי כמו שאביאל היה מאוהב בשוג כשהיו קטנים ולכן הוא כועס על לירן

      מחק
    5. ממש לאא ! רון ביטון שר מהמםםם וחלאס לקנא.

      מחק
  15. תודה רבה

    השבמחק
  16. ‏הילד הזה שר מדהים והסידרה הזאת מדהימה מסקרנת מותחת ומבלבלת

    השבמחק
  17. תגזימו יותר, כולה סדרה, די לנחש זה הורס הכל

    השבמחק
  18. אביר לא הומו פשוט הוא ולירן חברים הכי טובים.

    אין לכם חוש קליטה אהה.

    השבמחק
  19. אביר אמר בהתחלה שהוא עושה לג בעומר עם לירן והוא לא עשה..ואחרי זה הוא אמר שלירן לקח לו את מי שהוא אוהב וזאת כדי להכחיש את זה שהוא אוהב אותו בעצם ובגלל זה הוא עוקב אחרי אביגיל כל הזמן והמבטים של היותר מקנאה ובעצם כל ההערות של להיפרד ממנו שהוא אומר לאביגיל זה כי מן הסתם הוא לא מתעניין בה ורוצה אותה אלא בלירן.אחרת זה לא היה מעסיק אותו ככה.וחבר של מירי עם מירי כדי להסתיר את זה שהוא גיי

    השבמחק
  20. למרות שאני תימנייה אני לא מתכחשת לעובדה שיש מלא הומואים תימנים.
    זה שהוא מסתיר את זהותו המינית ושהוא הולך 'להגמל' מזה, מתאר בדיוק את המצב בקרב העדה התימנית.
    הכל מתחיל ונגמר באבא התימני שלעולם לא יקבל את הבן שלו כמו שהוא אלא אם כן זה מתאים לו ומכבד אותו...
    לצערי הרב...

    השבמחק
  21. אתם ישר קובעים שאביר ונירו התימני הומואים
    תחשבו טיפה בהיגיון ותשימו לב שאביר לא מקנא כי הוא הומו
    אביר מקנא כי אחותו שאפשר להגיד שהוא הכי קרוב עליה בבית גם עם הוא מציק לה או לא יוצאת עם הבחור שבגד בו ושיקר לו וגולי לא מקשיבה לו ומסרבת לו ומדברת עליו לא יפה
    ולמה אתם ישר קובעים שנירו התימני הומו? זה שהסבתא אמרה לו "שיצא מהארון" זה לא אומר שזה באמת נכון והיא אמרה את זה כי נירו עיצבן אותה וירד על העם שלה
    תחשבו בהיגיון לפני שאתם קובעים עובדות

    השבמחק
  22. למה נראה לך ניר הומו הוא ממש הסמיק והסס כשמירי שאלה:"מה לצאת מהארון"

    השבמחק
  23. זה לא נראה לי בכלל שאביר מאוהב בגולי אתם הוזים ואבירגם לא הומו אתם ממש מוזרים

    השבמחק
  24. מה הבעיה שימכרו את הפלאפל יקנו לאלפל חדש במקום אחר יקחו את הכסף שנשאר ויהנו איתו???

    השבמחק
  25. לירן עם אחותו של אביר (שחכתי תשם שלה) כדי לעצבן את אביר לא כי הוא אוהב אותה

    השבמחק